چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
سیدعلاءالدین حیدری؛ فعال مدنی اهل سنت

حوزه/ اقدام دکتر پزشکیان در تشکیل کابینه وفاق ملی و البته با تدبیر و حمایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را می‌توان گامی مثبت در مسیر انسجام ملی و دوری از اختلاف‌های آسیب‌زا در دولت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، سیدعلاء الدین حیدری فعال مدنی اهل سنت در یادداشتی آورده است:

وفاق ملی زمانی حاصل می‌شود که همه ملت خود را در این وفاق شریک و سهیم بدانند.

همه بر این نکته واقفیم که ایران اسلامی یک پیکر واحده است و اقوام و مذاهب مختلف در آن نقش اندام‌های این پیکر را دارند.

این بدن با وجود و سلامت همه اندام‌هایش قوی و پرتوان است و هیچگاه نمی‌توان یکی از اندام‌های این بدن را نادیده و یا حذف کرد، لذا کوشیدن در مسیر وفاق ملی یک اصل و واجب حیاتی است.

وفاق ملی مشارکت دادن همه را در اداره سرنوشت جامعه می‌طلبد.

اقدام دکتر پزشکیان در تشکیل کابینه وفاق ملی و البته با تدبیر و حمایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را می‌توان گامی مثبت در مسیر انسجام ملی و دوری از اختلاف‌های آسیب‌زا در دولت دانست.

افزایش همدلی، مساوی با افزایش ضریب امنیت پایدار ملی است، لذا هر اقدامی که در راستای افزایش همدلی صورت گیرد جای تقدیر و تشکر دارد.

اهل سنت در ایران اسلامی عضوی مهم از پیکر پرتوان این سرزمین هستند و همدلی اهل سنت با نظام مقدس جمهوری اسلامی به شکل‌ها و در عرصه‌های مختلف در بالاترین سطوح به اثبات رسیده است، لذا رفع دغدغه نخبگان اهل سنت رافع آسیب‌های تفرقه افکنانه، مانع نفوذ دشمنان و باعث تقویت وحدت و انسجام ملی می‌گردد.

انتصاب شایستگان اهل سنت گامی امیدبخش در این مسیر است که آنرا می‌ستائیم، انتصاب دکتر عبدالکریم حسین‌زاده به‌عنوان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور را گامی مثبت و اقدامی پسندیده رئیس جمهور محترم دانسته و آنرا فتح البابی مبارک بر تدابیر امیدآفرین و امنیت ساز بیشتری در کشور می‌دانیم.

این مسیر، مسیری است که مقام معظم رهبری آنرا از چند سال پیش، در پیش روی دولتمردان قرار داده بودند که اکنون نشانه‌های آنرا در دولت چهاردهم مشاهده نمودیم.

اینجانب به عنوان یک فعال مدنی اهل سنت این اقدام دکتر پزشکیان را گامی در مسیر وفاق ملی و راهی به‌سوی آینده‌ای پر امید می‌دانم و ضمن تبریک به دکتر حسین‌زاده و آرزوی توفیق ایشان، از رئیس جمهور محترم تقدیر و تشکر می‌نمایم.

اینگونه اقدامات را پاس می‌داریم چرا که معتقدیم در کوچه همدلی جایی برای تردید نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha